søndag 15. juli 2007

Et kupp på Fretex

Jeg skulle på Fretex for å finne en spesiell gave...Vi har nemmelig en avtale med min svigerinne og svoger at julegaven skal være så stygg som mulig, ikke koste over 200 kroner og at den MÅ stå fremme helt til neste jul...Det har vi det veldig moro med hver julaften:-D
Inne på Fretex fikk jeg raskt øye på bildet rett over teksten her...DET der er da Odd Nerdrum, tenkte jeg.Fant to bilder til andre steder i butikken.75,- sto det på dem.
Jeg fikk lånt en stige og tatt dem ned...ganske riktig.Nummererte Nerdrum-trykk, verdt mange tusen kroner!Mitt største kupp noen sinne!Damen i kassen mente selvfølgelig at de hadde feil pris på dem.....men jeg betalte det som sto på prislappen og gikk ut av butikken med tre Nerdrumbilder for 225,- kroner :-)

Ingen kommentarer: