tirsdag 7. august 2007

Norgesglass

Kjøpte en del norgesglass for en stund siden.Tre av dem og litt hyssing ble til oppbevaring av vaskepulver og vasketabletter.Klippet ut merkelappene av en vinkartong:-)Jeg laget to venninnegaver også.Scannet et pappark med gammel skrift og skrev det ut på farveskriveren.Rev av en remse og la tre lys inni.Knyttet med hyssing fra Panduro og satte inn et bittelite madonnabilde fra Cornelias hus.En lavendelpose og et fint bånd fra cornelia ble også satt på....ble ganske fint, synes jeg....innpakningen ble også ganske bra synes jeg.Jeg samler på fine papirposer.Når en handler barneklær på Barna i bakgården får en sånne nydelige ensfarvet rosa poser....brukte en av dem.Og et kort med blomst på...Venninna mi ble veldig glad.Tilslutt to bilder av den nye lykten min.....den er så fiiiiiiiin..

Ingen kommentarer: