søndag 23. september 2007

Tagget:-)......

har tagget meg:-)
Regler:
1. Link til den som har tagget deg. 2. Fortell 7 sannheter om deg selv, noen tilfeldige noe rart. 3. send utfordringen videre til 7 andre bloggere på slutten av innlegget. 4.Legg igjen en kommentar hos de "utvalgte" med beskjed om at de er tagget.
1) Jeg hater egentlig å jobbe.Hadde jeg vunnet i lotto hadde jeg sluttet på dagen og bare drevet på med hobbyer.
2) Jeg er veldig "gammeldags" i mye og mangt....mannen min sier jeg skulle levd på 1800-tallet.
3) Jeg er ikke flink til å si : "unnskyld"
4) Jeg er et utpreget følelsesmenneske...og kan begynne å gråte fordi jeg synes noe er vakkert.
5) Jeg elsker familien min over alt på jord.
6) Jeg er alt for glad i å shoppe og blir VELDIG ufornuftig når det er noe jeg vil ha.
7) Jeg er helt tullete etter julen:-) og da mener jeg HELT tullete...
Jeg tagger:
Klem fra Helene

6 kommentarer:

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Takk for det :)
Jeg er ekstremt dårlig på disse tingene , men skal prøve å få svart ",

Klem

Emmeline sa...

Hehe. Så hyggelig å bli tagget! Ser at du også er et følelsesmenneske... -Jeg også! Jobber i grunnen litt med akkurat det... Det med shoppingen er det også lett å kjenne seg igjen i!!
Du må ha en koselig søndag:)

Anne sa...

Ha !!

Jeg tagget deg jeg også, og så satt du og laget dette innlegget... utrolig :-)

Marie sa...

Oj, ser du er tagga frå før... men det er vel dei fleste. Eg var så dum eg trudde eg måtte skrive dette på engelsk... Jaja, eg treng å øve litt, hehe
Du forstår nok at eg har tagga deg...

Anne sa...

Hei, jeg ser du er blitt tagget av Cathrine du også. Det var jo bare så flott å finne bloggen din, da. Her var det mye fint! Gleder meg til å følge deg videre. Hilsen Krabat

MODERN COUNTRY sa...

Moro å lese men blie litt forundret over at du hadde vanskelig å si unnskyld, spesiellt ettersom du er et følelsesmenneske :) Jeg gråter også lett, senest u dag morgens av at et dyr døde i en serie som går på animal planet! Rare meg, hehe..
Håper ellers at alt er bra? Høsten har vel kommet? Her var det surt i dag, men i går var det nesten sommer. Så litt opp og ned. Men jeg koser meg jeg når det er høst :) Du får ha en fin uke og nyt dagene! Klem fra Aina (",)