torsdag 25. oktober 2007

fotomanipulering og porselensdukke.

Mamma`s porselensdukke har blitt så slapp i strikkene som holder armer og bein på plass.Så nå skal jeg tre den opp på nytt med nye strikk.Det er en flink dame her i Trondheim som har laget henne på betilling fra pappa.Hun har nydelig håndsydd blondekjole og undertøy....men det er på rens nå. Det nydelige englekortet har min søster laget.Det er stedatteren hennes som er manipulert inn i bildet.Ingen sak å lage pene julehilsener med en grafiker i familien:-) Med ønske om en flott helg. Klem fra Helene

8 kommentarer:

Hulda sa...

Så nydelig dukke, moren din er heldig som har en slik en. Håper du viser bilde av henne med kjolen på også. Sikkert helt skjønn. Minner meg om en bok jeg leste en gang, tror den het Maridukka, eller noe slikt, eller Maren.. Skulle gjerne funnet den igjen. (tror vi lånte den på biblioteket)

Kortet var jo også skikkelig fint! Man kan trylle mye med datan. :)

Anonym sa...

Det kortet var jo bare utrolig nydelig da. Tenk å kunne laget slike ting...

Anne sa...

Send den jenta på helgebesøk litt sørover er du snill. Hun skal få hjemmelaga pizza og alt godt om hun bidrar til til teknisk informasjon her i huset. Mydelig vakkert var det.

Dukken også.

Fin helg til deg også Helene.

Marie sa...

Nydeleg kort. KJekt at du får sett i stand ei slik vakker dokke.

God helg :o)

ChatrinesLiving sa...

Go kveld Helene!
For et nydelig kort!! Det er gøy å kunne lage noe slikt..jeg kan ingenting om sånt... hun er flink!! Å nydelig dukke, tenk så gøy det blir når du får "pusset henne opp":)
Jeg ønsker deg en fortsatt flott helg!
Klem fra Chatrine:)

Emmeline sa...

Den som hadde en grafiker på laget. Ser jo på bloggen til BO med de vakre bildene, hun er også grafiker..Det må jo være et spennende yrke spør du meg!
Så kjekt at du ordner denne nydelige dukken. Den er jo et kunstverk i seg selv! Riktig god helg videre:0)

elin1976 sa...

Guri for en nydelig dukke. Minner om Favoritt filmene mine."Madikken fra Junigården" Hun hadde en slik. Eller fikk iallefall en til jul. Photoshop er en fin ting;O)

Anne sa...

Så kult at din søster også er grafiker (som min søster). Det var en god idé til julekort! Nydelig dukke! Så snill pappaen din er som gir slike ting til moren din. Håper det går bra med englefamilien og forberedelser til adventstiden. Klem