søndag 26. august 2007

Oppussing og søm....

NÅ skal toalettet i 1. etg til pers. Tapetborden plukkes av ...skurer bort limet med neglbørste. Jeg har malt to strøk, men det ser jammen ut som om jeg må ha minst ett til for å bli kvitt grønnfarven. Speilet er bestillt og skal komme hvert øyeblikk (det med skrift i lengst til høyre i bildet)
Det ble tid til to hjerter med et av årets julestoffer fra Tilda også:-)
Herlig med helg.
Ute er det passe høst-kaldt i lufta.
Lillegull er ute sammen med venninnene og jeg hører kirkeklokkene ringe.
Akkurat det minner meg veldig om barndommen.
Hver søndag hørte vi Nidarosdomens klokker.Jeg smiler ennå når jeg hører lyden...

9 kommentarer:

JULIEK sa...

Jøss her blir det forandring. Så deilig. Nydelig hjerte du har laget, for et herlig stoff. Er det årets julestoff altså.

elin1976 sa...

Hjertet er jo bare såååå nydelig. Har også sydd noen til å ha rundt i huset. Liker dette stoffet.

Gleder emg til å se hvordan badet/toalettet blir. Alltid gøy med forandringer. Jeg skal male kjelleren slik at vi kan få ryddet opp litt overalt i huset. Skal ha skaper nede slik at mye at slike ting som står stablet kan bli ryddet bort.
Ha en fin kveld. Klem fra Elin:O)

Marie sa...

Badet blir nok fint! Hjarte på døra er berre søtt! Lyden av kyrkjeklokker gjev ei kjensle av helg synest eg.
Ønskjer deg ei god kvardagsveke :o)

Hulda sa...

Det badet kommer til å bli skikkelig lekkert! Likte speilet og de andre detaljene du skal ha inn der. Hjertet i Tildastoffet ble søtt. Jeg har også bestilt av det stoffet. En halv meter av det rød og en halv av det blå.

minerva.jor sa...

Det er fin tid for oppussing og søm , vi er mer inne nå!
Ha en fin uke:)

MODERN COUNTRY sa...

Nydelige lamper under her!! Ja, prismer er et must :)
Så der er du i gang ja. Gøy med forandringer. Det ser jo ti ganger bedre ut med en lys farge :) Tapetbord ja, kremt..hehe, minner meg om 80 tallet..Det blir nok kjempefint!

MODERN COUNTRY sa...

Oja, glemte helt Hjertet i Tildastoff, supert!! Ja, her i gården elsker vi også hjerter ;)

ChatrinesLiving sa...

Gøy med opp-pussing, blir spennende å se hvordan badet blir til slutt:) Prismekronen din i forige innlegg er bare helt skjønn!! Tilda hjertet ditt var nydelig:) Jeg syr så lite for tiden, sånn små-ting.. jeg må bare bli flinkere til det for det er jo så koselig:)
Du må ha en fantastisk kveld:)

Elaine sa...

Precis den samma bården hade vi på väggen i vårt vardagsrum. Den följde med husköpet och jag var såååå glad när jag fick börja riva bort den i våras....
Spegeln var verkligen vacker. Kommer att bli kanonfint!
Klem!