onsdag 2. september 2009

Søndagsmiddag på en tirsdag....

Jeg er et tradisjonsmenneske og vanemenneske. Søndag er for meg turdag med påfølgende søndagsmiddag. Søndagsmiddagen bør inneholde saus og poteter. Det er så deilig å sette seg ved bordet å kjenne at en har gått langt og at en har pustet masser av frisk luft. Når jeg så setter gaffelen i norsk tradisjonsmat, ja da er det fred og ro inne i meg. På søndag hadde vi så mange planer at det ikke ble noen tur...og kotelettene jeg hadde kjøpt rakk vi ikke å tenke på en gang. Så de fikk ligge til i går. Men da laget mor koteletter med brun saus, rødkål og poteter...nam,nam. Søndagsmiddag på en tirsdag falt i smak...

2 kommentarer:

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
MMMMmmmmm dette så jo bare godt ut! Kansje du sku ha tatt turen til meg en søndag?;)
(jeg liker nemlig ikke å lage mat)
Hehe

Lyskronen er vakker! Jeg har en nesten maken på kjøkkenet mitt.

Titter innom deg snart igjen, så skal jeg huske på å linke deg opp nå!

Klem fra Chatrine:)

MissMette sa...

Hei
Jeg er ganske så ny i bloggverdenen og oppdaget bloggen din igjennom noen andre...
Stikker innom for å si hei :o)
Middagen så kjempegod ut, elsker koteletter, brunsaus og tilbehør.
Klem fra Mette