torsdag 30. august 2007

Hvite vinduskarmer......

Nå har jeg endelig fått malt vinduskarmene i stua:-)...Etter 3. strøket var jeg litt lei....men resulatet ble veldig bra, synes jeg. Her er jeg midt i 2.strøk....
Har sydd litt til søsteren min og laget en liten lyspakke....La inn lavendel i hjertet. Hun ble kjempe-glad:-)
Fant "storebroren" til telysglassene jeg har....hurra...det er så fint lys i dem:-)
Til Slutt:
Kveld med tente lys i HVITE vinduskarmer:-)
Ha en koselig høstkveld, jenter:-)

7 kommentarer:

Hulda sa...

Må bare innom hos deg hver dag, du viser så mye fint, og skriver så koselig. :) Flott med hvite vinduskarmer i stua, likte vinduene også, stilig med de tre små over hverandre. Likte også godt det du har sydd og lyspakken til søsteren din. Skjønner godt at hun ble glad for det! Fine lysglass også. Jeg har noen som ligner selv. :)

Jorunn sa...

Ha en fin høstkveld du og Helene!
Kjempefine bilder du viser i dag.
Klem, J.

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Sier som Hulda , de vinduene var flotte! Masse fint du viser også:)
Fint det du hadde laget til søsteren din !!!
Klem og takk for hyggelig kommentar !!

Marie sa...

Du driv jammen på! Eg er imponert over alt du får tid til. Skjønne telysestakar, stemningsfullt :o)

elin1976 sa...

Så fint det ble med hvite karmer. Har planer om å få dette til hos oss også en gang i tiden. Jeg har sett denne lysestagen og den er jo bare nydelig. Har også de små så jeg må vel supplere med den store etter hvert. Det blir så fint lys av disse. Samler på fattigmannsølv
(og alt som likner he he) Kan man få nok av sånnt? NEEEEI!
Dette står høyt på ønskelisten utover høsten. I Spania har de masse. Skal innom Zara home å kjøpe mye der. Det er jo en brøkdel av prisen i forhold til her hjemme. I fjor kom jeg drassende hjem med over 15 kilo jern. Dvs. Knotter til skuffer og skap koster euro (8 kr) Det er akkurat de samme som de selger til 35 her i Norge. Var det rart jeg hamstret. Knaggene er også veldig billige.
Åsså har ejg bestemt meg for å kjøpe meg en Madonna figur. Det er jo tross alt et katoslk land jeg skal til. he he.Ha en fin fredag, så blogges vi i helgen. Klem fra Elin:O)

minerva.jor sa...

Så flink du er!
Dette er en stue som med sine vinduer, slipper inn mye lys.
Koselig gave til din søster,lavendelposer i hyller/skuffer med klær overfører en behagelig og ren duft!
Ha en fin dag:)

ChatrinesLiving sa...

Så effektiv du har vært i det siste.. Toalettet ble rå-koselig!! veldig sjarmerende de små(og stor) telys glassene dine:) Artig med vinduene dine, forskjellig størrelser ved siden av hverandre, veldig flott! Da er det endelig helg:) Du må ha en fin fredag:)